CHP'de istifa krizi: 19 istifa birden

Samsun CHP'de istifa krizi yaşanıyor. Pazar günü yapılan merkez ilçe kongresinde meydana gelen tatsız olayları kara bir leke olarak değerlendiren üyelerden 19 kişi istifa etti.
23 Ocak 2008 17:10
Yazı boyutunu büyütmek için
Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Samsun il yönetiminden 19 kişi görevlerinden istifa etti.
Samsun CHP'de istifa krizi yaşanıyor. Pazar günü yapılan merkez ilçe kongresinde meydana gelen tatsız olayları kara bir leke olarak değerlendiren üyeler, bu anlayışla partilerinin iktidar yüzü göremeyeceği düşüncesiyle istifa ettiklerini açıkladı. CHP İl Sekreteri Mahmut Semizoğlu, Samsun'un; Samsunspor'un 1988'de geçirdiği trafik kazası ile tarihe kara bir gün olarak geçtiğini, 20 Ocak 2008'in de CHP Samsun il örgütü adına ikinci kara bir gün olarak geçeceğini söyledi.

CHP Genel Başkan adayı Samsun Milletvekili Haluk Koç'un merkez ilçe kongresine girişte meydana gelen tatsız olayların üzüntüsünü yaşadıklarını belirten Semizoğlu, Salih Yolu Set Düğün Salonu'nda parti il ve ilçe yönetim kurulu üyelerinin de katılımıyla basın toplantısı düzenleyerek istifa gerekçelerini açıkladı.

Kongrede çıkan olayların son derece üzüntü verici olduğunu belirten Semizoğlu, "Partimiz Samsun'da son derece sıkıntılı bir duruma düştü. Bizler partimizi gözümüzden bile sakınırız. Ben partim uğruna kardeşimi bile feda ettim. Meydana gelen kavgayı CHP'liliğimize yakıştıramıyoruz. Yaşamımızın önemli bir bölümünü, emeğimizi, birikimimizi, CHP'ye ayırmış bir parti ekmekçileri olarak kongreden hüzünle ayrıldık. Sorumluluğu üstlenmemek, hukuksuzluğa ve başarısızlığa ortak olmamak için il yönetim kurulu üyeliğinden 7 arkadaşımla birlikte istifa ediyoruz. İstifa kararımızdan sonra, bundan sonraki dönemde de hiçbir yönetimde görev almayacağımızı belirtmek istiyorum." dedi.

www.haber7.com dan alınmıştır

0 yorum: